Przejdź do głównej zawartości

Golden Rose

Hejka!
Ostatnio coś mnie tutaj nie było. Ferie się kończą, w końcu jednak zabrałam się za bloga. Dzisiejszy post będzie poświęcony firmie Golden Rose, która produkuje wiele wspaniałych kosmetyków. Ja przygotowałam dla Was post dotyczący pomadek. Ten kosmetyk jest czymś wyjątkowym, każda z nas może idealnie dopieścić swoją stylizację wybierając właśnie ten produkt. Malując usta można pokazać troszkę takiego pazura, ale również pokazać swój humor. Mam w swojej kolekcji jedną płynną, matowa pomadkę, ponieważ niezbyt je lubię, wolę te normalne matowe, mam je cztery. W mojej małej kolekcji jest też jedna o takim szalonym różowym kolorze. Wybierając te kolory niczym się nie kierowałam, po prostu same wpadły mi w oko, no i nie mogło być inaczej musiałam je kupić. Poniżej znajdziecie kilka zdjęć i krótkie opisy do nich:)




1. RÓŻOWA FUKSJA nr.57


2. BORDOWA, PŁYNNA, MATOWA nr.15


3. CZERWONA MATOWA nr.34


4. FIOLETOWA MATOWA nr.32


5. CIELISTA MATOWA nr.31

6. KORALOWA MATOWA nr.12























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10k

Cześć wszystkim! To mój nowy post w roku 2018. Blog się rozwija, tak samo jak moje konto na Instagramie ( @rrubella ) i właśnie z tej okazji przygotowałam nowy post. Jak już może zauważyliście na moim Instagramie wybiło właśnie 10k obserwujących. Bardzo Wam za to dziękuję. Sesja którą Wam zaprezentuję została wykonana w ostatnich dniach wakacji ubiegłego roku. Zdjęcia pokażę w pełni naturalne. Stylizacja składa się z jeansowej kurtki, spodni , białego topu na ramiączkach i sportowych butów. Żeby Was nie zanudzić, poniżej macie kilka zdjęć i taką małą niespodziankę na koniec. Jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam do lajkowania, komentowania zdjęć na Instagramie.                  spodnie - Laulia kurtka - H&M top - Pepco buty - 50 style

Red heart

Hejka! To znowu ja wraz z kolejnym postem. Połowa lipca minęła, a pogoda nie zadowala. U mnie ostatnio ciągle pada. Jestem zła z tego powodu, bo nie mogę spędzić czasu na dworze. Dzisiejsze zdjęcia wykonane w pięknym blasku zachodzącego słońca. Zobaczycie także cudowne serduszko, które znalazłam na Starej Hucie mojego miasta. Oczywiście nie mogło z nim zabraknąć zdjęcia. Fotki wykonane przez Natalię. (ig: @natgrelka lub @tannat03). bluzka - Cropp spodenki - Laulia buty - CCC